Pokud jste zvolili špatnou velikost, boty nesedí střihem nebo jste se prostě rozhodli vyměnit je za jiné zboží, není to žádný problém. Klidně nejdřív napište, použijte klidně zprávu na FB nebo email a domluvíme postup.
Můžete buď udělat novou objednávku na zboží, které jste vybrali a do poznámky napsat VÝMĚNA a původní číslo objednávky. Nebo vše vyřešíme ve zprávě například tak, že napíšete za jaké zboží chcete to Vámi zakoupené vyměnit, my ho připravíme, odepíšeme ze skladu, aby ho nikdo nemohl objednat.
Nové zboží Vám zašleme ihned po přijetí zboží původního.
Pro vrácení můžete například použít službu Zpětná zásilka, která funguje na všech pobočkách Zásilkovny – stačí na podacím místě nahlásit ID e-shopu Nožky v bavlnce (91187683), na základě toho obsluha podacího místa vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku s vráceným zbožím a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Tato služba je zpoplatněna částkou 60,- Kč. Na její úhradě, kterou nám následně účtuje Zásilkovna se domluvíme. Lze například odeslat na náš účet, kam byla hrazena objednávka.
Jestli Vám není něco jasné neváhejte se na nás obrátit.